18 Şubat 2017 Cumartesi

si7021 mikroc for PIC pro ile sıcaklık ve nem ölçümü kütüphanesi

Merhaba , 

Bu sensörü aldım ve çok memnun kaldım, breakout'u çok kolay , pullup dirençleri , 3.3v 5v regülatörü (ve ne olduğunu okuyamadığım bir entegresi) üzerinde.Ayrıca sensörü korumak için hidrofobik filtresi var. baya hassas ölçüm yapıyor. Sensörde eşsiz 8bayt ID var. Sensörler malesef birbirine seri bağlanamıyor. Yani ID çok da bi işe yaramıyor sanki. Fakat tabii ki I2C sayesinde farklı I2C modülleri seri bağlanabilir. ("ki ben I2C lcd modülle Si7021'i seri aynı hatta bağladım) Elimden geldiğince hold master modunda kütüphanesini yazdım. No hold master için yazmadım, gereksiz geldi. Umarım birilerinin işine yarar. ben internette MikroC için bulamamıştım. iş başa düşmüştü. iyi ki de düşmüş.

 Öptüm güle güle kullanın. 






kodlar şu linkte:


https://drive.google.com/drive/folders/0ByV5M7h9jqC2TzVrQ1dPNndQUVU?usp=sharing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder