27 Ocak 2015 Salı

Gitti , Gönderdik

Birkaç gün önce kuzenim aradı ,motor alacakmış cbr 125 düşünüyormuş; "bana yardımcı olur musun?" dedi.

Bütün gün cbr 125'lere baktım. Kendiminkini de verebilirim aslında diye düşünüyordum fakat aileden izinsiz sormayayım dedim. Daha sonra babamla konuştuk o da okeyledi.

Ertesi gün aradım kuzenimi olur dedi o da , fiyatta da anlaştık.

20000 km çekti beni makina , gıkı çıkmadı.

Helal olsun , az mı yol gittik :


Bursalara gittik 



Antalyalara gittik ,







İzmirlere gittik ; otobanda gaz açtık bol bol , işe gittik geldik;




Dere tepe gittik ;


Gün geldi dümdüz gittik ; 




isteyen herkes bindi, istemeyene de aşk olsun dedim :





anamla bile bindik, 


en iyi lastikleri taktık bastık parayı


Scottoiler bile taktırdık hangi cbrda var scottoiler?





Babannemlere gittiğimde 4 kilit takardım , pimpirikliyim bazı konularda, gece uyuyamazdım çalınacak diye,

ilk aldığım zamanı hiç unutmam, o motoru alıp ta okula götürmek film gibiydi valla.






Kaskımla da memnumdum , beğenmeyenleri hiç anlamıyordum


Bu arkadaş sağolsun benle gelirken faranjit olmuştu : zaten motorla son fotomuz da buydu:




İlk sevgili gibi , ne kadar sade olursa olsun o bi taneydi. neyse ki çok sevdiğim bir insana sattım tepe tepe kullansın helal olsun ona .


Bu da bonus:
biz de yeni aşklara yelken açacağız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder