12 Kasım 2014 Çarşamba

DieCast

her şey 1.18 ölçek yzf r1 le başladı, 1 tanecik vardı. arkadaşa hediye ettim sonra pişman oldum...

aradan aylar geçti. bir oyuncak mağazasında birkaç tane model gördüm alayım dedim. aksesuar olur odama dedim. böyle olacağını düşünemedim hiç.

şimdi 38 tane motosikletim var , kullanmalık değil bakmalık.

Moto GP serisi:

Ducati Desmosedici:



Honda Repsol Team RCV 213


Yamaha Fiat Team YZF M1:


Honda Gresini Team :



Naked Serisi
Kawasaki Z1000 :



Ducati Streetfighter:


Ducati Sport 1000:


KTM 690 Duke :


Triumph Speed Triple :


Ducati Hypermotard:


MV Agusta brutale 1090:


Cross Serisi
Ktm 525 exc:



Suzuki RMZ 250:



Tek Adventure Motorum : BMW F650 GS



Cruiserlar
Yamaha RoadStar:



Honda Magma Fifty:


BMW R1200 C


Touringler:

BMW R1200 CL:


BMW R1100 RT:


Sport Touringler

BMW K1200 S :



Triumph TT600:


Ducati ST4 S:



SuperSportlar ve "Racing Vari" motorlar:



Yamaha YZF R6:


KTM 1190 RC:


Aprillia RSV 1000 :


MV Agusta F4:


BMW HP2:


Honda CBR 1000:


Suzuki GSXR 1000:


Ducati 1098 Panigale:



Ducati 999s:


Kawasaki ZX - 14 R :



Ducati (valla modelini hatırlayamadım eski bişey işte :D ) edit : Ducati Supersport 1000 imiş


Cagiva Mito 125 :


Ducati 748s :



Honda NR :



Ducati 998 R :



Bu da Genel Görünüş :


Koskoca kitaplığı boşalttım , kitaplar sıkış tepiş duruyor başka biyerde , bunları koydum. iyi de ettim. günde 15 dk inceliyorum en az.

İlk zamanlar her gördüğüme atlıyodum hemen alıyodum. şimdi daha seçiciyim. eskiden öyle yaptığım için çok eski modeller de mevcut bende şu an.
:

biraz masraflı bi iş taksit taksit yapmak lazım. ben seviyorum her gün bunları incelemeyi. bir çoğunu 3 aşağı 5 yukarı bildiğimden hepsi anlamlı geliyor bana. 

umarım hepsinin gerçek hallerini kullanabilirim gün be gün.

hoşçakalın





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder