23 Eylül 2014 Salı

Saadet Zinciri mi Kaldı Arkadaşım

Selamlar,

Arkadaş tavsiyesiyle bu işe girdim.

Kendisi bana "mal gibi face'de atarlancağına adam gibi yaz blog yap kendine" dedi, bana da mantıklı geldi. aslında hiç sevmezdim blogçuları.

Aklıma gelen , daha çok günlük başımdan geçen olayları yazmaya çalışıcam , konuştuğum gibi yazmaya özen gösteriyorum , bu yüzden imla hataları olacak tabi.

Saadet Zinciri mi Kaldı Arkadaşım 23.09.2014

Taa bi ay önce bi kız faceten ekledi , ben izmirde stajdayken. Arkadaşla "Lan yıl 2014 bunun modası geçmedi mi" geyikleri yaptık. Derken konuşmaya çalışıyo bu , "selam naber hangi bölümdesin?" tadında. Konuştuk biraz böyle.

Daha sonra bi projeden bahsediyo bu , "Projede 3 departman var reklam satis ve dizayn olmak üzere. Ekip halinde maddi ve manevi destek sagliyoruz birbirimize.okurken para kazanmak , yurtdisina cikmak ve kendini gelistirmek isteyen, ozguvenli girişimci ekip arkadaslari arıyoruz" aynen bu şekilde faceten açıkladı olayı. Ben de stajda olduğumu anca dönünce konuşabileceğimizi söyledim. Gel zaman git zaman, bu kız yine mesaj attı faceten , naptın geldinmi diye. Konuştuk gene , bugün için randevulaştık, ben de beytepede randevulaştık sanıyorum. Bu arkadaş bana kızılayda buluşcağımızı söyledi. Daha sonra biraz gecikcem dedim , çok geç kalma başka görüşmelerim var falan diyo bana. Ben de hala adam akıllı bişey sanıyorum. Sonra kafes fırında buluştuk. Bunların takım burda zaten komple benim hala haberim yok. sonra başka bi kız geldi kimya müh. ten 94 lü, konuşması iddalı , kendinden emin , bi kağıt çıkardılar. anlatmaya başladı kız,kısaca olay şuymuş: mega grup bilişim diye bi şirket var , 750dolar para veriyosun bi internet sitesi sahibi oluyosun sonra başkalarını da ikna ediyosun onlar da sahip oluyo ve onlardan 37.5, 75, 150 dolar gibi paralar kazanıyomuşsun. Ama nasıl ballandırıyo böyle bi biz zengin olcaz tripleri , bu saadet zinciri değil çok iyi bak internet siten olcak havaları falan. rahat bi yarım saat anlattı ben 2000 lira vercem de onlara da para gitçek ama hiç dillendirmiyolar. bildiğin saadet zincirinin kısa ve yasal versiyonu , hevesli insanları kandırarak onlara "kolay yoldan zengin olmak" inancını aşılayarak kandırıyorlar resmen. benle konuşan kız da kandırılmış resmen, ben öyle hissettim, fakat "bindik bi alamete gidiyoz kıyamate" tadında kendi parasının peşinde, hiç konuşmadı zaten beni oralara kadar çağıran kız , ful diğeri konuştu dakiklarca ,deli gibi ezberlemiş zaten, https://eksisozluk.com/mega-holdings--3286759?a=nice

adresine bakıp ayrıntılı bilgiyi bulabilirsiniz.

aman  sizede bulaşırlar SAKIN İNANMAYIN. kestirip atın, yemeyin bu naneleri. Eğer gerçekten böyle olsaydı o işte yer kalmazdı.

neyse demem o ki ; öyle kolay yoldan zengin olmak yalnızca türk filmlerinde olur, bırakalım bu paradan para işlerini , kapitalizmin oyununua gelmeyelim. düzgün işlerde üretken olarak çalışalım. Paradan kazanılan paranın hayrı olmaz. Gerçekten bileğimizin hakkıyla söke söke alalım paramızı , bir hizmet yapalım birşeyler üretelim. Altın Elbiseli Adamın dediği gibi :

Kabilemizin Gururu Olalım :)

ilk yazım ; keyfini çıkarın

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder